Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
lössnöband
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 4617" data-attributes="member: 10565"><p>Personligen tror jag fångremmarna passar bättre i sängkammaren där de kan användas vid diverse trevliga sexlekar. Här slår fångremmar lössnöband och skistoppers (som ju nära nog är värdelösa i sängkammarsammanhang) med hästlängder.</p><p></p><p>Som lite hitme-grabb låg jag efter lite för våldsam åkning en period på sjukhus i Österrike. Killen bredvid hade väl gått igenom en handfull operationer och hade säkert tresiffrigt med spik i benet. Hans skida hade fastnat under en rot medan han själv i godan ro fortsatte nedför i full karriär. Både karriären och det rofyllda tillståndet tog dock abrupt slut när fångremmen, som lämpligt nog halkat upp strax ovanför pjäxan, satte stopp.</p><p></p><p>Själv klarade jag mig med lite medvetslöshet, hjärnskakning, skrapsår i ansiktet och ett par brutna ben i ena handen. Inte mycket att sätta emot.</p><p></p><p>Vid löshälsåkning är det ju snarare regel än undantag med fångrem. Jag har dock hittills inte sett mycket som håller för en rejäl fullkraftskrasch. Går inte vajern eller snabbkopplingen ryker ju hela infästningen i pjäxan.</p><p></p><p>HitMe</p><p></p><p>Mannen, Myten, Minnesluckan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 4617, member: 10565"] Personligen tror jag fångremmarna passar bättre i sängkammaren där de kan användas vid diverse trevliga sexlekar. Här slår fångremmar lössnöband och skistoppers (som ju nära nog är värdelösa i sängkammarsammanhang) med hästlängder. Som lite hitme-grabb låg jag efter lite för våldsam åkning en period på sjukhus i Österrike. Killen bredvid hade väl gått igenom en handfull operationer och hade säkert tresiffrigt med spik i benet. Hans skida hade fastnat under en rot medan han själv i godan ro fortsatte nedför i full karriär. Både karriären och det rofyllda tillståndet tog dock abrupt slut när fångremmen, som lämpligt nog halkat upp strax ovanför pjäxan, satte stopp. Själv klarade jag mig med lite medvetslöshet, hjärnskakning, skrapsår i ansiktet och ett par brutna ben i ena handen. Inte mycket att sätta emot. Vid löshälsåkning är det ju snarare regel än undantag med fångrem. Jag har dock hittills inte sett mycket som håller för en rejäl fullkraftskrasch. Går inte vajern eller snabbkopplingen ryker ju hela infästningen i pjäxan. HitMe Mannen, Myten, Minnesluckan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
lössnöband
Tillbaka
Topp