Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Löst snölås
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dekadent" data-source="post: 1026866" data-attributes="member: 132445"><p>Houdini verkar ju ascoolt! är ju i princip som ett vanligt snölås fast som en liten skitväst á la mellanstadieidrott. </p><p></p><p>Om du är lite händig och uttråkad lär du nog kunna sy in ett resårband på jackans insida själv. Typ vanlig resår, 2 knappar och lite fixx så är det klart. Altenatvit sy på små hakar som du hakar fast mellan jacka och byxor.</p><p></p><p>Är ingen egentlig gör-det-självare, men känns som det borde funka. Typ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dekadent, post: 1026866, member: 132445"] Houdini verkar ju ascoolt! är ju i princip som ett vanligt snölås fast som en liten skitväst á la mellanstadieidrott. Om du är lite händig och uttråkad lär du nog kunna sy in ett resårband på jackans insida själv. Typ vanlig resår, 2 knappar och lite fixx så är det klart. Altenatvit sy på små hakar som du hakar fast mellan jacka och byxor. Är ingen egentlig gör-det-självare, men känns som det borde funka. Typ. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Löst snölås
Tillbaka
Topp