Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
LRG hoodie tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pizzaaugust" data-source="post: 581741"><p>Böjja var enda felstavade typ? Det var skrivet med ironi också. Men det förstår inte du antar jag. Om du syftar på att mitt uttalande var felaktigt. För orkar du leta upp det där för ett stavfel har du fan mindre liv än mig.</p><p></p><p>Förstår fortfarande inte hur du kan vara så jävla efterbliven så du tar upp att man inte får klaga på en person när personen ifråga skrivit till halva freerides medlemmar för att fråga om dom har en blå LRG tröja när köp och sälj avdelningen fungerar perfekt för att man inte stavar rätt? </p><p></p><p>Det har ingenting med varandra att göra. Jag orkar inte sitta och skriva felfritt på ett forum bara för en besserwisser gubbe tycker det. Jag har MVG som betyg i svenska och vill du kolla min stavning får du fan besöka min skola istället för att sitta och granska på ett forum. </p><p></p><p>Du ska även besvara på vad som var felstavat i det första du citerade ifrån mig. Det vill säga: "Pizzaaugust skrev:</p><p>Kommentarerna.."</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pizzaaugust, post: 581741"] Böjja var enda felstavade typ? Det var skrivet med ironi också. Men det förstår inte du antar jag. Om du syftar på att mitt uttalande var felaktigt. För orkar du leta upp det där för ett stavfel har du fan mindre liv än mig. Förstår fortfarande inte hur du kan vara så jävla efterbliven så du tar upp att man inte får klaga på en person när personen ifråga skrivit till halva freerides medlemmar för att fråga om dom har en blå LRG tröja när köp och sälj avdelningen fungerar perfekt för att man inte stavar rätt? Det har ingenting med varandra att göra. Jag orkar inte sitta och skriva felfritt på ett forum bara för en besserwisser gubbe tycker det. Jag har MVG som betyg i svenska och vill du kolla min stavning får du fan besöka min skola istället för att sitta och granska på ett forum. Du ska även besvara på vad som var felstavat i det första du citerade ifrån mig. Det vill säga: "Pizzaaugust skrev: Kommentarerna.." [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
LRG hoodie tråden
Tillbaka
Topp