Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
lucky luke vs spiderman
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 320653"><p>svårt o säga. spiderman är överskattad enligt mig, han skjuter lite nät o det har väll ingen dött av? lucky luke däremot skjuter snabbt som fan o rida kan han också. men samtidigt som han skjuter snabbare än sin egen skugga så är det ju svårt o veta om han alltid träffar? tror dessutom vi måste väga in andra faktorer som omgivningen. var befinner sig spiderman och luke när dom möts? är det i vilda västern har lucky luke ett klart övertag, spiderman kommer att löka sönder i sin tajta kroppsstrumpa. men säg att det händer i en storstad. då kommer lucky luke skita på sig när han ser en bil för första gången. jag tror att det är en 50-50 fight faktiskt, där dagsformen, inställningen och modet avgör.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 320653"] svårt o säga. spiderman är överskattad enligt mig, han skjuter lite nät o det har väll ingen dött av? lucky luke däremot skjuter snabbt som fan o rida kan han också. men samtidigt som han skjuter snabbare än sin egen skugga så är det ju svårt o veta om han alltid träffar? tror dessutom vi måste väga in andra faktorer som omgivningen. var befinner sig spiderman och luke när dom möts? är det i vilda västern har lucky luke ett klart övertag, spiderman kommer att löka sönder i sin tajta kroppsstrumpa. men säg att det händer i en storstad. då kommer lucky luke skita på sig när han ser en bil för första gången. jag tror att det är en 50-50 fight faktiskt, där dagsformen, inställningen och modet avgör. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
lucky luke vs spiderman
Tillbaka
Topp