Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
lucky luke vs spiderman
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanneL" data-source="post: 321816" data-attributes="member: 14928"><p>haha bra erik andersson som ger stöd till min teori! sanningen är att jag har börjar fått fler efterhängare på min teori om att lucky luke igentligen är superhjältarnas superhjälte! </p><p></p><p>men dom som skriver att det har att göra med miljon och liknande har ju förmodligen aldrig sett en lucky luke film. då han gör allt snabbare än sin egen skugga alltså ´snabbare en ljuset! så spelar det ingen roll om spiderman smyger omkring för att ta han i en stor stad för då han skjuter så går tiden tillbaka rent teoretisk och allt står stilla. även spiderman gott folk! och om all materia upphör och blir en del av lucky luke så kanske han kan sno krafterna från dom han dödar då de blir en del av honom? alltså kanske han skjuter spindelnät efter mötet med spiderman?</p><p></p><p>det här är nog en gåta som tecknaren lämnat till framtiden att inse och lösa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanneL, post: 321816, member: 14928"] haha bra erik andersson som ger stöd till min teori! sanningen är att jag har börjar fått fler efterhängare på min teori om att lucky luke igentligen är superhjältarnas superhjälte! men dom som skriver att det har att göra med miljon och liknande har ju förmodligen aldrig sett en lucky luke film. då han gör allt snabbare än sin egen skugga alltså ´snabbare en ljuset! så spelar det ingen roll om spiderman smyger omkring för att ta han i en stor stad för då han skjuter så går tiden tillbaka rent teoretisk och allt står stilla. även spiderman gott folk! och om all materia upphör och blir en del av lucky luke så kanske han kan sno krafterna från dom han dödar då de blir en del av honom? alltså kanske han skjuter spindelnät efter mötet med spiderman? det här är nog en gåta som tecknaren lämnat till framtiden att inse och lösa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
lucky luke vs spiderman
Tillbaka
Topp