Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Luddigt belag.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 17325" data-attributes="member: 28198"><p>Hej.</p><p>Skriver och frågar eftersom det verkar finnas så mycket kunniga sb-åkare här. Jag är en kille som åker skidor, men jag skulle vilja bygga ett bord som jag kan ställa mina ölflaskor på när jag dricker efter skidåkningen i vårsolen. Jag har en gammal Hooger men belaget är så glatt att flaskorna bara halkar av hela tiden. Då tänkte jag att ni kanske kan hjälpa mig. I helgen såg jag några brädåkare som stog och rökte med brädorna lutade lite slappt, och deras belag var helt luddigt och strävt. Jag tänkte –där halkar banne mig inga Miller av. Men jag tordes inte fråga. Men ni kanske vet hur man gör för att få sånt belag. Jag vill inte åka på den för det klarar jag inte. Men det kanske finns nån genväg. Tack på förhand.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 17325, member: 28198"] Hej. Skriver och frågar eftersom det verkar finnas så mycket kunniga sb-åkare här. Jag är en kille som åker skidor, men jag skulle vilja bygga ett bord som jag kan ställa mina ölflaskor på när jag dricker efter skidåkningen i vårsolen. Jag har en gammal Hooger men belaget är så glatt att flaskorna bara halkar av hela tiden. Då tänkte jag att ni kanske kan hjälpa mig. I helgen såg jag några brädåkare som stog och rökte med brädorna lutade lite slappt, och deras belag var helt luddigt och strävt. Jag tänkte –där halkar banne mig inga Miller av. Men jag tordes inte fråga. Men ni kanske vet hur man gör för att få sånt belag. Jag vill inte åka på den för det klarar jag inte. Men det kanske finns nån genväg. Tack på förhand. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Luddigt belag.
Tillbaka
Topp