Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lugn. Det är inte människans fel.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gasko" data-source="post: 243759" data-attributes="member: 58433"><p>Blir bara arg och ledsen när jag hör sånna som dig Alpvalp. Tänk om en extra gång snälla och läs på ditt ämne lite bättre så kanske du förstår att du är helt fel ute! Eller jag säger inte att du är helt fel ute eftersom du har rätt i en del saker medans andra saker är bullshit. Visst finns det en naturlig värmeökning som man inte vet vad den beror på.. Men senaste decennierna har värmeökning accelerat till en sån nivå att man längre inte kan skylla på att den är naturlig. </p><p>Har tyvärr inte tid att skriva så mycket mer nu, men ska försöka ta mig tid lite senare och skriva lite om felaktigheter och sånt i dina teorier.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gasko, post: 243759, member: 58433"] Blir bara arg och ledsen när jag hör sånna som dig Alpvalp. Tänk om en extra gång snälla och läs på ditt ämne lite bättre så kanske du förstår att du är helt fel ute! Eller jag säger inte att du är helt fel ute eftersom du har rätt i en del saker medans andra saker är bullshit. Visst finns det en naturlig värmeökning som man inte vet vad den beror på.. Men senaste decennierna har värmeökning accelerat till en sån nivå att man längre inte kan skylla på att den är naturlig. Har tyvärr inte tid att skriva så mycket mer nu, men ska försöka ta mig tid lite senare och skriva lite om felaktigheter och sånt i dina teorier. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lugn. Det är inte människans fel.
Tillbaka
Topp