Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lukftfria innerskor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henke_Sondell" data-source="post: 1089625" data-attributes="member: 54916"><p>Alltså jag har ju provat allt detta, tagit ur allt och torkat efter varje gång, extra strumpor osv.</p><p>Men inget funkar. Har inte provat fibertecen så den ska jag inte uttala mig om.</p><p></p><p>Körde med frebreze i Canada för ganska länge sen och det var hur grymt som helst, men det säljs ju inte i sverige längre, och jag har inte hittat nån leverantör som skickar till sverige heller. Nån som har nån ide var man kan få tag på Fabric Refresher Extra Strength eller Classic??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henke_Sondell, post: 1089625, member: 54916"] Alltså jag har ju provat allt detta, tagit ur allt och torkat efter varje gång, extra strumpor osv. Men inget funkar. Har inte provat fibertecen så den ska jag inte uttala mig om. Körde med frebreze i Canada för ganska länge sen och det var hur grymt som helst, men det säljs ju inte i sverige längre, och jag har inte hittat nån leverantör som skickar till sverige heller. Nån som har nån ide var man kan få tag på Fabric Refresher Extra Strength eller Classic?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lukftfria innerskor?
Tillbaka
Topp