Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
luleå,umeå,närbelägna skidorter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="spOnkan" data-source="post: 9396" data-attributes="member: 13011"><p>Du skall alltså förflytta dig längre bort från alperna för att kunna åka mer skidor? Det låter inte som den klokaste idén jag har hört idag. Det tar dig ca 12 snabba timmar att köra bil ner från Lund till Cham/Verbier och ännu snabbare till andra alporter. Från Lule tar det dig 24 timmar minst att bila till alperna. Låter inte som nån vidare idé måsta jag säga. </p><p></p><p>Isiga Sverige VS Härliga Alperna, det måste vara värt ett par timmar x-tra i bil. Och Lund slår nog Lule och Umeå i studentliv på alla planer också, så stanna i Lund du.</p><p></p><p>>> RR <<</p><p></p><p>Om du absolut vill norrut är det bäst att plugga i Östersund. Bra utbildning, nära Åre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spOnkan, post: 9396, member: 13011"] Du skall alltså förflytta dig längre bort från alperna för att kunna åka mer skidor? Det låter inte som den klokaste idén jag har hört idag. Det tar dig ca 12 snabba timmar att köra bil ner från Lund till Cham/Verbier och ännu snabbare till andra alporter. Från Lule tar det dig 24 timmar minst att bila till alperna. Låter inte som nån vidare idé måsta jag säga. Isiga Sverige VS Härliga Alperna, det måste vara värt ett par timmar x-tra i bil. Och Lund slår nog Lule och Umeå i studentliv på alla planer också, så stanna i Lund du. >> RR << Om du absolut vill norrut är det bäst att plugga i Östersund. Bra utbildning, nära Åre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
luleå,umeå,närbelägna skidorter
Tillbaka
Topp