Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Luleå
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chris_Thelin" data-source="post: 6123" data-attributes="member: 30911"><p>jo vill ni ha grejer så är det kanske julafton för alla här i Luleå. Jag har snackat med Luleå Fritidsnämd för att få ta del av lite pengar för att styra upp både Ormberget (för de ensamma kvällarna när man bara vill dra ett par åk) och Måttsund. Skall prata mer med dem på telefon imorron och höra exakt vad som kommer gälla. </p><p></p><p>Tänkte försöka få upp ett hopp på Ormberget i slutet av backen och hoppas man får fart, annars får det bli något mindre som farten räcker till, sen 2-3 räcken för staketet på värmestugan lär ju inte vara någon utmaning nu när det börjar komma snö.</p><p>Måttsund kommer FÖRHOPPNINGSVIS att hyras i år av några trevliga herrar från Piteå som jag gjort bekantskap under de 16 år jag har haft det som hemmabacke så där BÖR det också gå att få upp lite grejer så vi också kan njuta av friheten. </p><p></p><p>Hoppas på inget och få mycket!</p><p></p><p>Ps. Backar är vad man gör det till.. har åkt 5 dar på Ormberget i år och haft skitkul... dock så skrek en gubbe åt mig när vi raila värmestugan.. Ds.</p><p></p><p>/Chris</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chris_Thelin, post: 6123, member: 30911"] jo vill ni ha grejer så är det kanske julafton för alla här i Luleå. Jag har snackat med Luleå Fritidsnämd för att få ta del av lite pengar för att styra upp både Ormberget (för de ensamma kvällarna när man bara vill dra ett par åk) och Måttsund. Skall prata mer med dem på telefon imorron och höra exakt vad som kommer gälla. Tänkte försöka få upp ett hopp på Ormberget i slutet av backen och hoppas man får fart, annars får det bli något mindre som farten räcker till, sen 2-3 räcken för staketet på värmestugan lär ju inte vara någon utmaning nu när det börjar komma snö. Måttsund kommer FÖRHOPPNINGSVIS att hyras i år av några trevliga herrar från Piteå som jag gjort bekantskap under de 16 år jag har haft det som hemmabacke så där BÖR det också gå att få upp lite grejer så vi också kan njuta av friheten. Hoppas på inget och få mycket! Ps. Backar är vad man gör det till.. har åkt 5 dar på Ormberget i år och haft skitkul... dock så skrek en gubbe åt mig när vi raila värmestugan.. Ds. /Chris [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Luleå
Tillbaka
Topp