Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lumpen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thullan" data-source="post: 27539" data-attributes="member: 15931"><p>När jag komm till uppropet första dagen när jag ryckte in så frågade dom om det var någon som inte tänkte göra lumpen. Dom som inte ville fick gå och sätta sig på en bänk vid sidan i salen och stanna kvar efter att alla andra gått för att hämta krigsargrejjer. Vad som hände med dom sen vet jag inte men uppenbarligen slapp dom lumpen för jag såg dom aldrig mer. Kanske fick finkan iofs men det tror jag inte.</p><p></p><p>Sen var det några som droppade av under de första två veckorna. En var krigshetsare, kaggade med befälen, siktade på folk med skarpladdat vapen på skjutbanan, skjöt skarpt under eld upphör och sabbade inskrivningen med dumma frågor om butcharknives. </p><p></p><p>Det finns säkert fler sätt men här var två som kan funka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thullan, post: 27539, member: 15931"] När jag komm till uppropet första dagen när jag ryckte in så frågade dom om det var någon som inte tänkte göra lumpen. Dom som inte ville fick gå och sätta sig på en bänk vid sidan i salen och stanna kvar efter att alla andra gått för att hämta krigsargrejjer. Vad som hände med dom sen vet jag inte men uppenbarligen slapp dom lumpen för jag såg dom aldrig mer. Kanske fick finkan iofs men det tror jag inte. Sen var det några som droppade av under de första två veckorna. En var krigshetsare, kaggade med befälen, siktade på folk med skarpladdat vapen på skjutbanan, skjöt skarpt under eld upphör och sabbade inskrivningen med dumma frågor om butcharknives. Det finns säkert fler sätt men här var två som kan funka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lumpen
Tillbaka
Topp