Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lumpen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Luuuthman" data-source="post: 27542" data-attributes="member: 23029"><p>vill man inte göra lumpen när man mönstrar. är de inte svårt att komma undan. säg att du har skadat knät o du känner av de ibland. rygg o knä-skador är de bästa för att få slippa. tinnitus kollar dom på mönstringen, hörseltestet, där ser dom vilka frekvenser du hör dåligt/är döv på. alltså den tonen du inte hör är den tonen som ditt tinnitus har. jag har svagt tinnitus, jag ska göra lumpen ändå. </p><p></p><p>efer mönstringen kan de vara lite jävligare. jag fick min ändrad från 15 till 10 mån pga att jag ljög lite om min fortsatta utbildning. men om de finns några krav för att du ska kunna göra din utbildning, säg att du inte kan uppfylla dom av nån dum anledning. o testa inte med psykiska sjukdom, de funkar aldrig....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Luuuthman, post: 27542, member: 23029"] vill man inte göra lumpen när man mönstrar. är de inte svårt att komma undan. säg att du har skadat knät o du känner av de ibland. rygg o knä-skador är de bästa för att få slippa. tinnitus kollar dom på mönstringen, hörseltestet, där ser dom vilka frekvenser du hör dåligt/är döv på. alltså den tonen du inte hör är den tonen som ditt tinnitus har. jag har svagt tinnitus, jag ska göra lumpen ändå. efer mönstringen kan de vara lite jävligare. jag fick min ändrad från 15 till 10 mån pga att jag ljög lite om min fortsatta utbildning. men om de finns några krav för att du ska kunna göra din utbildning, säg att du inte kan uppfylla dom av nån dum anledning. o testa inte med psykiska sjukdom, de funkar aldrig.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lumpen
Tillbaka
Topp