Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lundhags Syncro high för Sarek i juli
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Realmode" data-source="post: 1204104" data-attributes="member: 153456"><p>Mja, den typen av sko torkar ihop om de inte används kontinuerligt. så om de har legat mörkt i kartong nya några år tror inte jag spelar nån direkt roll så. </p><p>tryckte mina vid säsongstart de åren jag använde dem. </p><p></p><p>Jaure är ju en riktigt bra sko, har ett par Jaure II från -17 gissar jag och har bara bytt skosnören hittills. Satt direkt men precis som syncorn små på storleken om man har äldre kängor och stövlar som riktmärke i storlek.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Realmode, post: 1204104, member: 153456"] Mja, den typen av sko torkar ihop om de inte används kontinuerligt. så om de har legat mörkt i kartong nya några år tror inte jag spelar nån direkt roll så. tryckte mina vid säsongstart de åren jag använde dem. Jaure är ju en riktigt bra sko, har ett par Jaure II från -17 gissar jag och har bara bytt skosnören hittills. Satt direkt men precis som syncorn små på storleken om man har äldre kängor och stövlar som riktmärke i storlek. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lundhags Syncro high för Sarek i juli
Tillbaka
Topp