Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lurad av fake sida. Vad kan man göra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JesperHayland" data-source="post: 1095275" data-attributes="member: 68270"><p>Det är precis detta forum är till för! </p><p>Googlar man adressen kommer ditt inlägg upp så du hjälper garanterat andra än de som är aktiva på Freeride.se.</p><p></p><p>Jag förstår att det går fort ibland och att man inte tänker sig för, till er andra så ska jag vara lite klyschig och säga "om något verkar vara för bra för att vara sant så är det antagligen så.." </p><p></p><p>Jag har sett liknande ärenden där en enskild individ lurat någon på pengar i mindre summor och att polisen lagt ned ärendet. </p><p>Detta är dock en fake-sida som lurar människor på pengar vilket polisen IT avdelning arbetar mot och de har ofta internationella nätverk gällande brott likt dessa. Anmäl så att de som lurar folk eventuellt kan åka fast. Det är "inga pengar" men många bäckar små!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JesperHayland, post: 1095275, member: 68270"] Det är precis detta forum är till för! Googlar man adressen kommer ditt inlägg upp så du hjälper garanterat andra än de som är aktiva på Freeride.se. Jag förstår att det går fort ibland och att man inte tänker sig för, till er andra så ska jag vara lite klyschig och säga "om något verkar vara för bra för att vara sant så är det antagligen så.." Jag har sett liknande ärenden där en enskild individ lurat någon på pengar i mindre summor och att polisen lagt ned ärendet. Detta är dock en fake-sida som lurar människor på pengar vilket polisen IT avdelning arbetar mot och de har ofta internationella nätverk gällande brott likt dessa. Anmäl så att de som lurar folk eventuellt kan åka fast. Det är "inga pengar" men många bäckar små! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lurad av fake sida. Vad kan man göra?
Tillbaka
Topp