Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
lurad eller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alxhagst" data-source="post: 835513" data-attributes="member: 103751"><p>jag ringde idag och fick svar av en finne som prata svängelska. det är alla bindningar som är försenade, och de ska tydligen få in dem på onsdag. Han lova mig att få dem innan jul till 99,9% men bad mig ringa om onsdag. </p><p></p><p>Bad dock min finsktalande far att ringa upp honom och han gjorde det nyss. Det han fick ut av honom är att det är alla bindningar som är försenade och att de försökt med alla möjliga sätt för att fixa det och att det just nu är ett stort problem men att de inte kan göra så mycket eftersom det inte är deras fel. </p><p></p><p>Han lovade dock att paketet ska levereras till jul och att de sätter på andra bindningar för samma pris om bindningarna inte kommer som planerat. </p><p></p><p>blir det akut läge anlitar dem något som han kallade specialdelivery UPS. leveransen sker från Finland till Sverige på 1dag. </p><p></p><p>Så ett tips för er som har problem, ring och kolla vad det är som är felet för just eran beställning, och om det går att lösa på andra sätt. För det känns lite lugnare nu när man vet vad som pågår!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alxhagst, post: 835513, member: 103751"] jag ringde idag och fick svar av en finne som prata svängelska. det är alla bindningar som är försenade, och de ska tydligen få in dem på onsdag. Han lova mig att få dem innan jul till 99,9% men bad mig ringa om onsdag. Bad dock min finsktalande far att ringa upp honom och han gjorde det nyss. Det han fick ut av honom är att det är alla bindningar som är försenade och att de försökt med alla möjliga sätt för att fixa det och att det just nu är ett stort problem men att de inte kan göra så mycket eftersom det inte är deras fel. Han lovade dock att paketet ska levereras till jul och att de sätter på andra bindningar för samma pris om bindningarna inte kommer som planerat. blir det akut läge anlitar dem något som han kallade specialdelivery UPS. leveransen sker från Finland till Sverige på 1dag. Så ett tips för er som har problem, ring och kolla vad det är som är felet för just eran beställning, och om det går att lösa på andra sätt. För det känns lite lugnare nu när man vet vad som pågår! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
lurad eller?
Tillbaka
Topp