Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lurad? Marker Comp 20 vs Nordica Power 25?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mrsvahn" data-source="post: 1052957" data-attributes="member: 151774"><p>Köpte skida med Marker Comp 20 men när det kom var det Nordica Power 25 (eller 2s kanske det står?) som satt på.</p><p></p><p>Hittar ingenting ang denna bindning. Är de jämförbara eller är jag blåst?</p><p></p><p></p><p>Mvh</p><p>Jonathan</p><p></p><p>Edit: Fick svar av butiken, det är en Nordica Power 2s och används/användes tydligen av Nordicas teamåkare och ska vara jämförbar med Markern på alla sätt. Skillnaden är att den "bara" är din 11-18 ist för 11-20 men det är inget jag kommer upp i ändå.</p><p></p><p>Herrn jag pratade med drog jämförelsen att det enda som skulle hålla fast pjäxan bättre än denna bindning är en fransk :lol:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mrsvahn, post: 1052957, member: 151774"] Köpte skida med Marker Comp 20 men när det kom var det Nordica Power 25 (eller 2s kanske det står?) som satt på. Hittar ingenting ang denna bindning. Är de jämförbara eller är jag blåst? Mvh Jonathan Edit: Fick svar av butiken, det är en Nordica Power 2s och används/användes tydligen av Nordicas teamåkare och ska vara jämförbar med Markern på alla sätt. Skillnaden är att den "bara" är din 11-18 ist för 11-20 men det är inget jag kommer upp i ändå. Herrn jag pratade med drog jämförelsen att det enda som skulle hålla fast pjäxan bättre än denna bindning är en fransk :lol: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lurad? Marker Comp 20 vs Nordica Power 25?
Tillbaka
Topp