Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lurad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aendrew" data-source="post: 385535" data-attributes="member: 39190"><p>men det är ju inte säkert att dom ljög, säljaren kanske ba hade kass koll eller mindes fel. på typ stadium har personalen sjukt dålig koll. o tror dom ljuger en del också för att sälja. till exempel köpte jag ett par skidor där för väldigt många år sedan, ett par head madtrix. dom påstod att tyroliabindningen som följde med var gjorde för att hoppa o raila med, och att den skulle tåla mycket. men den paja efter någon dag och sen på alpingaraget berätta dom för mig att det va nån klen tantbindning som jag hade på skidorna.</p><p></p><p>vilken affär köpte du skidorna på? man ska inte lita på ett ord på tattarkedjor som stadium o sånt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aendrew, post: 385535, member: 39190"] men det är ju inte säkert att dom ljög, säljaren kanske ba hade kass koll eller mindes fel. på typ stadium har personalen sjukt dålig koll. o tror dom ljuger en del också för att sälja. till exempel köpte jag ett par skidor där för väldigt många år sedan, ett par head madtrix. dom påstod att tyroliabindningen som följde med var gjorde för att hoppa o raila med, och att den skulle tåla mycket. men den paja efter någon dag och sen på alpingaraget berätta dom för mig att det va nån klen tantbindning som jag hade på skidorna. vilken affär köpte du skidorna på? man ska inte lita på ett ord på tattarkedjor som stadium o sånt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lurad?
Tillbaka
Topp