Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Lurig värk efter skidåkning hjälp mig snälla!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Monis" data-source="post: 291318" data-attributes="member: 58784"><p>Säger det återigen, jag har ont på en enskild punkt på mindre än en centimeter, frågade morsan hur benhinne inflamation känns eftersom hon har ´haft det flera gånger och hon säger att man har ont på ett större område en än så liten punkt. En annan grej som talar mot benhinne inflamation är att jag har bara ont när jag åker, det går över efter en dag och benhinne inflamation håller i sig tills det läkt! och det läker inte över en natt. En annan grej också är att jag har on på framsidan, rakt fram alltså och benet sitter lite snett. Benet sitter ca 45 grader inått och det är inte där jag har ont!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Monis, post: 291318, member: 58784"] Säger det återigen, jag har ont på en enskild punkt på mindre än en centimeter, frågade morsan hur benhinne inflamation känns eftersom hon har ´haft det flera gånger och hon säger att man har ont på ett större område en än så liten punkt. En annan grej som talar mot benhinne inflamation är att jag har bara ont när jag åker, det går över efter en dag och benhinne inflamation håller i sig tills det läkt! och det läker inte över en natt. En annan grej också är att jag har on på framsidan, rakt fram alltså och benet sitter lite snett. Benet sitter ca 45 grader inått och det är inte där jag har ont! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Lurig värk efter skidåkning hjälp mig snälla!
Tillbaka
Topp