Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Luzern!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kqrda" data-source="post: 85176" data-attributes="member: 43817"><p>Efter ca en manad i Luzern är det nog dags att allvarligt ta kontakt med lite folk.</p><p></p><p>Iof börjar jag plugga nästa vecka men iom att man bara har lektioner tis-tors sa funkar det ju utmärkt o hitt pa lite annat ocksa.</p><p></p><p>Sa därför kan du skicka iväg ett meddelande om du befinner dig i Luzern-omradet. Detta är givetvis oändligt mycket större än staden Luzern...</p><p></p><p>Jahapp, dags o vänta da.</p><p></p><p>JO! Snowboard o cykling är ju trevligt, även lite klättring o annat skoj.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kqrda, post: 85176, member: 43817"] Efter ca en manad i Luzern är det nog dags att allvarligt ta kontakt med lite folk. Iof börjar jag plugga nästa vecka men iom att man bara har lektioner tis-tors sa funkar det ju utmärkt o hitt pa lite annat ocksa. Sa därför kan du skicka iväg ett meddelande om du befinner dig i Luzern-omradet. Detta är givetvis oändligt mycket större än staden Luzern... Jahapp, dags o vänta da. JO! Snowboard o cykling är ju trevligt, även lite klättring o annat skoj. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Luzern!
Tillbaka
Topp