Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lya i Uppsala! Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="figgewettermark" data-source="post: 12649" data-attributes="member: 15918"><p>I sista sekunden börjar jag fundera på det här med bostad...jag ska ta tag i mitt liv lite grann nu och flytta till Uppsala för att plugga ett tag. Tänkte bara höra om det är någon därifrån som drar och säsongar och vill hyra ut ett korridorrum eller lägenhet eller känner någon som behöver någon att dela rum med eller vad som, för då skulle jag kunna bli eran personliga tacksamhetsslav på obestämd tid!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="figgewettermark, post: 12649, member: 15918"] I sista sekunden börjar jag fundera på det här med bostad...jag ska ta tag i mitt liv lite grann nu och flytta till Uppsala för att plugga ett tag. Tänkte bara höra om det är någon därifrån som drar och säsongar och vill hyra ut ett korridorrum eller lägenhet eller känner någon som behöver någon att dela rum med eller vad som, för då skulle jag kunna bli eran personliga tacksamhetsslav på obestämd tid! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lya i Uppsala! Hjälp!
Tillbaka
Topp