Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lyxproblem?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hallenberg" data-source="post: 466851" data-attributes="member: 3075"><p>Det må låta futtigt, men jag har haft latent ångest för det här länge nu:</p><p></p><p>Jag kan inte bestämma mig för vart jag ska åka i vinter. Jag har 3-4 veckor semester jag kan ta ut men vet inte vad jag ska göra av dom. Förra året körde jag på Langleys Ski Around the Rockies, men i år vill jag göra något mer konsekvent.</p><p></p><p>Lite olika tankar har funnits (tex Japan) men det brukar falla på att jag nästan garanterat kommer få åka själv, vilket nästan alltid blir omotiverat dyrt pga boende (enbäddstillägg är uselt) och transporter på plats plus att det inte är så rekommenderat i off-pisten. Det verkar totalt hopplöst att försöka få med sig någon polare eftersom alla har brist på antingen tid, pengar eller intresse (vilket har det uppenbara svaret: byt polare).</p><p></p><p>Nån som har några bra tips på vart man kan dra, antingen på egen hand men att man träffar folk på plats? Eller för den delen att det finns "plats över"? Var som helst i världen egentligen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hallenberg, post: 466851, member: 3075"] Det må låta futtigt, men jag har haft latent ångest för det här länge nu: Jag kan inte bestämma mig för vart jag ska åka i vinter. Jag har 3-4 veckor semester jag kan ta ut men vet inte vad jag ska göra av dom. Förra året körde jag på Langleys Ski Around the Rockies, men i år vill jag göra något mer konsekvent. Lite olika tankar har funnits (tex Japan) men det brukar falla på att jag nästan garanterat kommer få åka själv, vilket nästan alltid blir omotiverat dyrt pga boende (enbäddstillägg är uselt) och transporter på plats plus att det inte är så rekommenderat i off-pisten. Det verkar totalt hopplöst att försöka få med sig någon polare eftersom alla har brist på antingen tid, pengar eller intresse (vilket har det uppenbara svaret: byt polare). Nån som har några bra tips på vart man kan dra, antingen på egen hand men att man träffar folk på plats? Eller för den delen att det finns "plats över"? Var som helst i världen egentligen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lyxproblem?
Tillbaka
Topp