Mad flex frågor!

Danny_Ramone

Ny medlem
Mad flex frågor!
Hej är det någon som man kan prata med här på freeride om madflex bindingen, upplever platan som för tung. behöver hjälp. tipsa mig
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp