Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
mad trix jojo årsmodell 04/05 mittmontering?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 206868" data-attributes="member: 46762"><p>Det var precis detta jag ville höra... "kommer bete sig rätt märkligt när man åker på dom." Hmm... det betyder att man inte skall mittmontera då va? Och istället ta mellan core och true... där tycker jag att du skall montera Hjalle, ingen bond-montering på true...</p><p></p><p>Så alla som säger: </p><p></p><p>"dom e ju fan gjorda för att vara mittmonterade!"</p><p>"mittmontera skiten!"</p><p>"mittmontera bara, fuck?!"</p><p></p><p>kan gå och ta en knäckemacka nån annanstans, för man skall inte mittmontera, någon centimeter från mitten är helt ok, men absolut inte true center!!! </p><p></p><p>Om det är någon som inte förstår efter detta så blir jag trött, mycket trött... Nu har ju tillochmed Jacob Wester berättat hur det är...</p><p></p><p>Hej då.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 206868, member: 46762"] Det var precis detta jag ville höra... "kommer bete sig rätt märkligt när man åker på dom." Hmm... det betyder att man inte skall mittmontera då va? Och istället ta mellan core och true... där tycker jag att du skall montera Hjalle, ingen bond-montering på true... Så alla som säger: "dom e ju fan gjorda för att vara mittmonterade!" "mittmontera skiten!" "mittmontera bara, fuck?!" kan gå och ta en knäckemacka nån annanstans, för man skall inte mittmontera, någon centimeter från mitten är helt ok, men absolut inte true center!!! Om det är någon som inte förstår efter detta så blir jag trött, mycket trött... Nu har ju tillochmed Jacob Wester berättat hur det är... Hej då. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
mad trix jojo årsmodell 04/05 mittmontering?
Tillbaka
Topp