Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mad trix Mojo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 119517"><p>så här är det:</p><p></p><p>Juniorskidan med ca 70 m,m midja: Mad_Trix JoJo</p><p></p><p>Mogulskidan med ca 60 m,m midja: Mad_trix Mogul</p><p></p><p>skidan med ca 80 m,m midja: Mad_Trix</p><p></p><p>Off-pist skidan med ca 90 m,m midja: Mad_Trix Mojo</p><p></p><p>Men nu till vintern 06 är det andra puckar.</p><p>Head har gjort om i sortimentet och kallar alla skidor för Mad_trix "Mojo". Dom har istället fått sin midja med i namnet:</p><p>Mojo 70</p><p>Mojo 80</p><p>Mojo 90</p><p></p><p>Så om du fortfarande undrar angående den modellen som kommer i år kan du göra om din fråga till:</p><p></p><p>Är Mojo 90 mjukare än Mojo 80?</p><p>Jag tror dock inte att den är det, men den kan ju helt klart vara det eftersom det är en offpistskida.</p><p>Sen så var det ju ganska idiotiskt och jobbigt att alla företag gör om namnen, såsom Salomons utbud -06, Bigfoot, Jank. m,m</p><p></p><p>Hejdå!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 119517"] så här är det: Juniorskidan med ca 70 m,m midja: Mad_Trix JoJo Mogulskidan med ca 60 m,m midja: Mad_trix Mogul skidan med ca 80 m,m midja: Mad_Trix Off-pist skidan med ca 90 m,m midja: Mad_Trix Mojo Men nu till vintern 06 är det andra puckar. Head har gjort om i sortimentet och kallar alla skidor för Mad_trix "Mojo". Dom har istället fått sin midja med i namnet: Mojo 70 Mojo 80 Mojo 90 Så om du fortfarande undrar angående den modellen som kommer i år kan du göra om din fråga till: Är Mojo 90 mjukare än Mojo 80? Jag tror dock inte att den är det, men den kan ju helt klart vara det eftersom det är en offpistskida. Sen så var det ju ganska idiotiskt och jobbigt att alla företag gör om namnen, såsom Salomons utbud -06, Bigfoot, Jank. m,m Hejdå! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mad trix Mojo
Tillbaka
Topp