Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
mad trix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="victor88" data-source="post: 76420" data-attributes="member: 45787"><p>den gamla och den nya mad trixen är i stort sett identiska (förrutom utseendet) du tänker förmodligen på Mojo:n. som är mycke bredare. Jon Olsson kör ju mest på dom vanliga vad jag förstått men de är inte 100 %. Om du undrar om du ska lägga 2000 kr mer för att köpa den nya som jag gissar är anledningen til ldenna tråd så föreslår jag förra års modellen.</p><p>Men de är bara min åsikt. Men den gamla blir ganska lätt repig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="victor88, post: 76420, member: 45787"] den gamla och den nya mad trixen är i stort sett identiska (förrutom utseendet) du tänker förmodligen på Mojo:n. som är mycke bredare. Jon Olsson kör ju mest på dom vanliga vad jag förstått men de är inte 100 %. Om du undrar om du ska lägga 2000 kr mer för att köpa den nya som jag gissar är anledningen til ldenna tråd så föreslår jag förra års modellen. Men de är bara min åsikt. Men den gamla blir ganska lätt repig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
mad trix
Tillbaka
Topp