Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
mad trix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mholm" data-source="post: 76426" data-attributes="member: 45596"><p>den nya modellen, med ormen på, har en helt ny cap-konstruktion. fibrerna ligger inte lika som i den äldre modeller, skidan blir då mer vridstyv och ngt stabilare. de är alltså inte bara grafiken som skiljer dem åt. ja, vilka är då bäst? själv har jag den nya modellen, och är toköjd med dem. och jag tror inte att HEAD skulle utveckla en "ny" skida, som är sämre än den gamla. vad tror du själv?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mholm, post: 76426, member: 45596"] den nya modellen, med ormen på, har en helt ny cap-konstruktion. fibrerna ligger inte lika som i den äldre modeller, skidan blir då mer vridstyv och ngt stabilare. de är alltså inte bara grafiken som skiljer dem åt. ja, vilka är då bäst? själv har jag den nya modellen, och är toköjd med dem. och jag tror inte att HEAD skulle utveckla en "ny" skida, som är sämre än den gamla. vad tror du själv? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
mad trix
Tillbaka
Topp