Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Madonna imorgon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FMP" data-source="post: 1332455" data-attributes="member: 176798"><p>Skulle tro att statusen mycket hänger ihop med att det är ”klassisk” skidåkarmark, likt kitzbuhel exempelvis. Även som svensk är ju Madonna intressant historiskt om man gillar alpina grenarna. Relativa närheten till Milano har väl gett litet ”jetset”-stämpel över sig som ju lockar vissa också.</p><p></p><p>Tycker Madonna som by är trevlig och ganska lättillgänglig, och systemet har generellt fått en modernisering och nya snabbare/bättre kopplingar mellan olika delar. Men vissa tröga gamla liftar hänger kvar, ger lite charm kan jag tycka. Men Marilleva är ju lite speciellt på många sätt, och Folgarida inte mycket till by kanske men gillar ändå mixen.</p><p></p><p>Verkar likt en svensk klassisk skidort lida av för många sängplatser kontra m2 pist (som folk använder) under värsta högsäsong…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FMP, post: 1332455, member: 176798"] Skulle tro att statusen mycket hänger ihop med att det är ”klassisk” skidåkarmark, likt kitzbuhel exempelvis. Även som svensk är ju Madonna intressant historiskt om man gillar alpina grenarna. Relativa närheten till Milano har väl gett litet ”jetset”-stämpel över sig som ju lockar vissa också. Tycker Madonna som by är trevlig och ganska lättillgänglig, och systemet har generellt fått en modernisering och nya snabbare/bättre kopplingar mellan olika delar. Men vissa tröga gamla liftar hänger kvar, ger lite charm kan jag tycka. Men Marilleva är ju lite speciellt på många sätt, och Folgarida inte mycket till by kanske men gillar ändå mixen. Verkar likt en svensk klassisk skidort lida av för många sängplatser kontra m2 pist (som folk använder) under värsta högsäsong… [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Madonna imorgon
Tillbaka
Topp