Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Madonna imorgon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Niclasl" data-source="post: 1332917" data-attributes="member: 203560"><p>Omtag Madonna!</p><p>Yngsta dottern kom på besök och ville testa Madonna.</p><p>Vet inte om jag hade max otur förra gången?</p><p>Det var lika vackert med vyer & yta och perfekt pistade backar, men utan invasion av människor!</p><p>Valde att åka direkt till parkeringen vid Grosté.</p><p>25 min längre bilkörning. Inga köer någonstans vi gick rätt in i cabinen! Och så fortsatte hela dagen inga köer någonstans och gott om plats i de breda pisterna. Vi hann även med lite andra delar av systemet. Madonna gav riktig ” old school” känsla i liftar, restaurang och backar.</p><p></p><p>Skillnaden i upplevelse mot förra veckan var total. Är det så här att åka i Madonna får jag revidera min uppfattning. </p><p>En fantastiskt härlig skiddag med dottern!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Niclasl, post: 1332917, member: 203560"] Omtag Madonna! Yngsta dottern kom på besök och ville testa Madonna. Vet inte om jag hade max otur förra gången? Det var lika vackert med vyer & yta och perfekt pistade backar, men utan invasion av människor! Valde att åka direkt till parkeringen vid Grosté. 25 min längre bilkörning. Inga köer någonstans vi gick rätt in i cabinen! Och så fortsatte hela dagen inga köer någonstans och gott om plats i de breda pisterna. Vi hann även med lite andra delar av systemet. Madonna gav riktig ” old school” känsla i liftar, restaurang och backar. Skillnaden i upplevelse mot förra veckan var total. Är det så här att åka i Madonna får jag revidera min uppfattning. En fantastiskt härlig skiddag med dottern! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Madonna imorgon
Tillbaka
Topp