Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
MadTrix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jassgossen" data-source="post: 66611" data-attributes="member: 39129"><p>Ännu ett inlägg om ett par head madtrix. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Denna gång är de köpta på stadium i Västerås.</p><p></p><p>De blev monterade utan plattan i "big mountain mode". Nu är det så att jag vill hoppa och trixa lite med dem och undrar om det är någon stor skillnad på big mountain och big air mode. </p><p></p><p>Vad exakt är det för skillnad egentligen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jassgossen, post: 66611, member: 39129"] Ännu ett inlägg om ett par head madtrix. :) Denna gång är de köpta på stadium i Västerås. De blev monterade utan plattan i "big mountain mode". Nu är det så att jag vill hoppa och trixa lite med dem och undrar om det är någon stor skillnad på big mountain och big air mode. Vad exakt är det för skillnad egentligen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
MadTrix
Tillbaka
Topp