Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Magasin Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RikardW" data-source="post: 97943" data-attributes="member: 15154"><p>Helt riktigt som Bajs-matte skriver att det kommer 2 st magasin Åre i år. Den första som kom var mer en promotion-tidning för Skistars verksamhet i Åre. Men!!!! Det är ju den absolut mest läsvärda och bästa "reklambroschyren" för en svensk skidort. Det står en masa läsvärt i den och den håller långt högre bildkvalité än nån annan resebroschyr hittills gjort så jag tycker inte man ska klaga... nu har juu dessutom "riktiga" magasin åre kommit ut. - Har inte läst den än men den håller garanterat samma höga klass - om inte bättre - som tidigare år. Så jag tycker inte ni ska klaga. Sveriges fräschaste och bästa skidtidnig! GRATIS! Håll till godo. </p><p></p><p>Och mangoes - sätt inte igång o klaga innan du kollat upp fakta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RikardW, post: 97943, member: 15154"] Helt riktigt som Bajs-matte skriver att det kommer 2 st magasin Åre i år. Den första som kom var mer en promotion-tidning för Skistars verksamhet i Åre. Men!!!! Det är ju den absolut mest läsvärda och bästa "reklambroschyren" för en svensk skidort. Det står en masa läsvärt i den och den håller långt högre bildkvalité än nån annan resebroschyr hittills gjort så jag tycker inte man ska klaga... nu har juu dessutom "riktiga" magasin åre kommit ut. - Har inte läst den än men den håller garanterat samma höga klass - om inte bättre - som tidigare år. Så jag tycker inte ni ska klaga. Sveriges fräschaste och bästa skidtidnig! GRATIS! Håll till godo. Och mangoes - sätt inte igång o klaga innan du kollat upp fakta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Magasin Åre
Tillbaka
Topp