Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Magfire vs Crusade/Extrem PT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FanBee" data-source="post: 933515" data-attributes="member: 92233"><p>Väldans stort tack för ditt svar Carl..det uppskattas <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Precis som du skrev så är nog en 70/30 (pist/offpist) skida som jag är ute efter. Jag har fortsatt mitt sökande och nu även fastnat för Scott Punisher som jag anser skulle kunna uppfylla mina önskemål.</p><p></p><p>Hittade denna "recension" på nätet ang Punisher: </p><p>"Skidan är kusligt allround och enormt kvick. Känns som en slalomcarver i en trendig kostym. Körde alla typer av fören för att hitta skidans svagheter men förgäves. Den sitter som limmad på is och går som en betydligt fetare skida i lössnö. Punisher är väldigt jämförbar med Crusade men betydligt kvickare"</p><p></p><p>Får intrycket att Punisher är mer allround/"livligare" än både Crusade och PT...Comments?.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FanBee, post: 933515, member: 92233"] Väldans stort tack för ditt svar Carl..det uppskattas :) Precis som du skrev så är nog en 70/30 (pist/offpist) skida som jag är ute efter. Jag har fortsatt mitt sökande och nu även fastnat för Scott Punisher som jag anser skulle kunna uppfylla mina önskemål. Hittade denna "recension" på nätet ang Punisher: "Skidan är kusligt allround och enormt kvick. Känns som en slalomcarver i en trendig kostym. Körde alla typer av fören för att hitta skidans svagheter men förgäves. Den sitter som limmad på is och går som en betydligt fetare skida i lössnö. Punisher är väldigt jämförbar med Crusade men betydligt kvickare" Får intrycket att Punisher är mer allround/"livligare" än både Crusade och PT...Comments?. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Magfire vs Crusade/Extrem PT
Tillbaka
Topp