Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Magne-traction?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 315093" data-attributes="member: 15091"><p>Sök och du skall finna: <a href="https://www.freeride.se/forum/search.php?search_id=973008902" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/search.php?search_id=973008902</a></p><p></p><p>Har prövat brädan en dag i Jackson Hole, de har även ett par skidor i Nordamerika som min polare körde på hela vintern. Jag körde den på mjukt underlag, både i pisten och lite utanför, i pisten känns det annorlunda, på ett bra sätt. Jfr en brödkniv utan tänder med en med tänder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 315093, member: 15091"] Sök och du skall finna: [URL]https://www.freeride.se/forum/search.php?search_id=973008902[/URL] Har prövat brädan en dag i Jackson Hole, de har även ett par skidor i Nordamerika som min polare körde på hela vintern. Jag körde den på mjukt underlag, både i pisten och lite utanför, i pisten känns det annorlunda, på ett bra sätt. Jfr en brödkniv utan tänder med en med tänder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Magne-traction?
Tillbaka
Topp