Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Magnetraction
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 231993" data-attributes="member: 28391"><p>Det negativa jag har hört är att en del upplever att brädan liksom fastnar i skäret och det är svårt att komma loss.</p><p></p><p>Det är väl i ärlighetens namn inte särskilt många i Sverige som kört på Magne Traction, så det är nog svårt att få några kommentarer.</p><p></p><p>Lib-Techs åkare på Sverigenivå, Erik Karlsson, har kört på en Travis Rice nu i ett par veckor och han är helt stokad på brädan. En kille nere i Skåne köpte ett demoex av Gnu Riders Choice MTX i våras och var väldigt nöjd efter en veckas ordentlig åkning.</p><p></p><p>Själv har jag testat i typ 5-10 åk och har för lite tid på brädan för att kunna recensera ordentligt. Mina intryck är att skäret på hårt underlag blir bättre och att man inte behöver anstränga sig lika mycket för att få bra skär.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 231993, member: 28391"] Det negativa jag har hört är att en del upplever att brädan liksom fastnar i skäret och det är svårt att komma loss. Det är väl i ärlighetens namn inte särskilt många i Sverige som kört på Magne Traction, så det är nog svårt att få några kommentarer. Lib-Techs åkare på Sverigenivå, Erik Karlsson, har kört på en Travis Rice nu i ett par veckor och han är helt stokad på brädan. En kille nere i Skåne köpte ett demoex av Gnu Riders Choice MTX i våras och var väldigt nöjd efter en veckas ordentlig åkning. Själv har jag testat i typ 5-10 åk och har för lite tid på brädan för att kunna recensera ordentligt. Mina intryck är att skäret på hårt underlag blir bättre och att man inte behöver anstränga sig lika mycket för att få bra skär. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Magnetraction
Tillbaka
Topp