Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Magnetraction
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 232002" data-attributes="member: 55515"><p>Tack för ett bra svar.</p><p></p><p>Vill åka til Wasabergen och teståka lib tech brädorna 1-3 december men tror inte jag får det.</p><p>Ligger på sjukhus nu i med punkterad lunga :S. Blir troligen utskriven imorgon men ska ta det lugnt i några veckor...</p><p></p><p>Suck..: Som jag ser det är det ända tillfället att teståka libtech i Sverige i december. ska maila och fråga dem också.</p><p></p><p>Finns säkerligen möjlighet för mig att testa i st.anton men jag vill ha brädan innan jag åker dit...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 232002, member: 55515"] Tack för ett bra svar. Vill åka til Wasabergen och teståka lib tech brädorna 1-3 december men tror inte jag får det. Ligger på sjukhus nu i med punkterad lunga :S. Blir troligen utskriven imorgon men ska ta det lugnt i några veckor... Suck..: Som jag ser det är det ända tillfället att teståka libtech i Sverige i december. ska maila och fråga dem också. Finns säkerligen möjlighet för mig att testa i st.anton men jag vill ha brädan innan jag åker dit... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Magnetraction
Tillbaka
Topp