Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Make it happen railjam tour Huddinge 29/9
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gurra-gurra-gurra" data-source="post: 363680" data-attributes="member: 62700"><p>Så sant så sant.. men grejjen är den att de är åkarnas event.. hade nån velat vara dommare så visst! då hade vi kört så.. men jag tyckte att de vart fel också.. vissa som shreddade sjuukt fick inte pris å fotografen fick en skejt lixom... aja man åker inte för att vinna! man åker för att ha roligt.</p><p>jag hade iallfall gaaalet roligt!! hoppas ni hade det också</p><p></p><p>nästa år ska de bli seriösare prisutdelningar! lovar.. så klandra inte oss på make it happen crew.. ni kunde lika gärna dömt och fixat allt sånt. det är er tävling.. inte min eller zakis liksom!</p><p></p><p>all cred till er som körde fett och er som hade roligt!</p><p>extra stort tack till andreas mamma och andreas och patrik och alla andra som va me och gjorde dethär möjligt! jag hade en toppenkväll. skön stämning och asroligt folk! hoppas de blir nått mer i huddinge!</p><p></p><p>peace n' love</p><p>/jeppenator</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gurra-gurra-gurra, post: 363680, member: 62700"] Så sant så sant.. men grejjen är den att de är åkarnas event.. hade nån velat vara dommare så visst! då hade vi kört så.. men jag tyckte att de vart fel också.. vissa som shreddade sjuukt fick inte pris å fotografen fick en skejt lixom... aja man åker inte för att vinna! man åker för att ha roligt. jag hade iallfall gaaalet roligt!! hoppas ni hade det också nästa år ska de bli seriösare prisutdelningar! lovar.. så klandra inte oss på make it happen crew.. ni kunde lika gärna dömt och fixat allt sånt. det är er tävling.. inte min eller zakis liksom! all cred till er som körde fett och er som hade roligt! extra stort tack till andreas mamma och andreas och patrik och alla andra som va me och gjorde dethär möjligt! jag hade en toppenkväll. skön stämning och asroligt folk! hoppas de blir nått mer i huddinge! peace n' love /jeppenator [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Make it happen railjam tour Huddinge 29/9
Tillbaka
Topp