Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
#MakeFreerideGreatAgain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 1094103" data-attributes="member: 54815"><p>Jag tänker ofta på var det var typ 2009-2010 då Freeride var som allra störst, i alla fall för mig. Jag skulle dock tro att det är fler besökare nu än då, om än mindre aktivitet. Då kunde man sitta i timmar och läsa forum och kolla på edits. Jag har fortfarande vanan att gå in på freeride varje gång jag använder datorn.</p><p></p><p>Det redaktionella innehållet kommer jag inte riktigt ihåg hur det var då om jag ska vara helt ärlig. Dock minns jag <em>Skidskvaller</em> från något år senare som en höjdpunkt i Freerides historia. Det var fantastiskt. Men det krävde såklart väldigt mycket arbetstid, och det lönade sig kanske inte. </p><p></p><p>FVA bidrog såklart till en mångfald av fantastiska edits, men det var något annat också. Något som gjorde att fanns ens åkning inte på freeride, så fanns den inte alls. Det var innan instagram. Videosektionen levde, bloggarna levde och forumet levde. Nu lever kommenterar och enminutsklipp på sociala medier. LSMs senaste butter har 100 000 views. </p><p></p><p>Kanske är det communityn som har växt och blivit för stor för ett sånt här forum. Kanske är det så att den allra nyaste generationens skidåkare inte är uppväxta med freeride på samma sätt som jag och mega med mig är. Kanske är det lättare att få sponsorer på instagram än på här på videosektionen. </p><p></p><p>Jag vet inte. Åkarna är ju fler nu än då, så underlaget finns. Det säljs fler skidor, fler liftkort och byggs fler parker nu.</p><p></p><p>Nån kanske måste börja bara? Lägga ut nå klipp helt enkelt? Den här tråden är kanske en bra start iaf!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 1094103, member: 54815"] Jag tänker ofta på var det var typ 2009-2010 då Freeride var som allra störst, i alla fall för mig. Jag skulle dock tro att det är fler besökare nu än då, om än mindre aktivitet. Då kunde man sitta i timmar och läsa forum och kolla på edits. Jag har fortfarande vanan att gå in på freeride varje gång jag använder datorn. Det redaktionella innehållet kommer jag inte riktigt ihåg hur det var då om jag ska vara helt ärlig. Dock minns jag [i]Skidskvaller[/i] från något år senare som en höjdpunkt i Freerides historia. Det var fantastiskt. Men det krävde såklart väldigt mycket arbetstid, och det lönade sig kanske inte. FVA bidrog såklart till en mångfald av fantastiska edits, men det var något annat också. Något som gjorde att fanns ens åkning inte på freeride, så fanns den inte alls. Det var innan instagram. Videosektionen levde, bloggarna levde och forumet levde. Nu lever kommenterar och enminutsklipp på sociala medier. LSMs senaste butter har 100 000 views. Kanske är det communityn som har växt och blivit för stor för ett sånt här forum. Kanske är det så att den allra nyaste generationens skidåkare inte är uppväxta med freeride på samma sätt som jag och mega med mig är. Kanske är det lättare att få sponsorer på instagram än på här på videosektionen. Jag vet inte. Åkarna är ju fler nu än då, så underlaget finns. Det säljs fler skidor, fler liftkort och byggs fler parker nu. Nån kanske måste börja bara? Lägga ut nå klipp helt enkelt? Den här tråden är kanske en bra start iaf! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
#MakeFreerideGreatAgain
Tillbaka
Topp