Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
#MakeFreerideGreatAgain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 1139175" data-attributes="member: 54815"><p>Det finns nog kvar på samma sätt tror jag. Att ljuga ikapp och dricka kylda drycker har sannerligen inte blivit gammalt. Däremot har folket blivit det. De som står på Pelikanhyllan och hittar på saker att skylla sin 54:e plats i kvalet nu för tiden har inte växt upp med Freeride innan Facebook. Det är ett paradigmskifte. Nu avhandlas praktiska saker i en passande Facebookgrupp, och interna skämt och skojigheter hittas bäst i gängets snapchatgrupp.</p><p></p><p>Jag håller med om hela grejen. Alla Freeride-människor jag har träffat har varit i samband med något av dessa event. Det har varit trevligt alla gånger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 1139175, member: 54815"] Det finns nog kvar på samma sätt tror jag. Att ljuga ikapp och dricka kylda drycker har sannerligen inte blivit gammalt. Däremot har folket blivit det. De som står på Pelikanhyllan och hittar på saker att skylla sin 54:e plats i kvalet nu för tiden har inte växt upp med Freeride innan Facebook. Det är ett paradigmskifte. Nu avhandlas praktiska saker i en passande Facebookgrupp, och interna skämt och skojigheter hittas bäst i gängets snapchatgrupp. Jag håller med om hela grejen. Alla Freeride-människor jag har träffat har varit i samband med något av dessa event. Det har varit trevligt alla gånger. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
#MakeFreerideGreatAgain
Tillbaka
Topp