Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Måla om ett par skidor? vilka förberedelser?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Shine" data-source="post: 105863" data-attributes="member: 39037"><p>Jag har ett par Scott P3 (dom med röda "flames") som har fått sig en del repor och fula märken på ovansidan. Jag snackade med en kompis om att det e fett snyggt att ha ett par helt svarta skidor (matt eller blankt spelar ingen roll) men när jag frågade min pappa som e lite händigare än vad jag är så sa han att det krävdes en massa specialfärg och att det skulle bli jättedyrt. </p><p></p><p>Så nu till min fråga: Har min pappa rätt eller kan man göra det för en billig slant? Hur ska man förarbeta ytan för att det ska bli så bra som möjligt? Finns det kanske något bättre sätt att gör det på? </p><p></p><p>Alla tips och svar är välkomna dock inte onödiga och omogna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Shine, post: 105863, member: 39037"] Jag har ett par Scott P3 (dom med röda "flames") som har fått sig en del repor och fula märken på ovansidan. Jag snackade med en kompis om att det e fett snyggt att ha ett par helt svarta skidor (matt eller blankt spelar ingen roll) men när jag frågade min pappa som e lite händigare än vad jag är så sa han att det krävdes en massa specialfärg och att det skulle bli jättedyrt. Så nu till min fråga: Har min pappa rätt eller kan man göra det för en billig slant? Hur ska man förarbeta ytan för att det ska bli så bra som möjligt? Finns det kanske något bättre sätt att gör det på? Alla tips och svar är välkomna dock inte onödiga och omogna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Måla om ett par skidor? vilka förberedelser?
Tillbaka
Topp