Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Måla om vita skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_K_J" data-source="post: 1295511" data-attributes="member: 81753"><p>Jag testade plastidip på ett par skidor till min son då det absolut inte gick att åka på "tjejiga" skidor med blommor på...</p><p></p><p>1. Plastidip är lite genomskinligt så blommorna doldes ej helt.</p><p>2. Det låg gröna färgflagor i hela Schladmings liftsystem.</p><p></p><p>Således en ganska dålig ide för mitt ändamål.</p><p>Dock så var merparten av skidorna gröna efter veckan och det var ganska lätt att återställa till orginalskick.</p><p>Jag kunde se var min son varit på alla färgflagor i liftkön.</p><p></p><p>Både för och nackdelar alltså...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_K_J, post: 1295511, member: 81753"] Jag testade plastidip på ett par skidor till min son då det absolut inte gick att åka på "tjejiga" skidor med blommor på... 1. Plastidip är lite genomskinligt så blommorna doldes ej helt. 2. Det låg gröna färgflagor i hela Schladmings liftsystem. Således en ganska dålig ide för mitt ändamål. Dock så var merparten av skidorna gröna efter veckan och det var ganska lätt att återställa till orginalskick. Jag kunde se var min son varit på alla färgflagor i liftkön. Både för och nackdelar alltså... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Måla om vita skidor
Tillbaka
Topp