Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Malung skid/snowboard gymnasie 08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rose_N" data-source="post: 479514" data-attributes="member: 55773"><p>Fan vad det spekuleras. handel tycker jag är roligare än sam. (har prövat båda) Handel är kanske inte världens mest seriösa linje (men är ju inte Sam heller) nu vet jag inte hur hur det är utformat hos er, men hos oss har vi prao 2 ggr vecka i 3'an. Jag är hos EFG investment och trivs (Egna kontakter)</p><p></p><p>Sam är väl bra om du vill plugga vidare, men vill man bli mer svensson så välj det.</p><p>Gillar du att vara kreativ och lära dig annat än histioria B och Matte B så välj handel. ( Valde Mab ändå jag)</p><p></p><p>Har ni några frågor så ställ dem i GB'n</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rose_N, post: 479514, member: 55773"] Fan vad det spekuleras. handel tycker jag är roligare än sam. (har prövat båda) Handel är kanske inte världens mest seriösa linje (men är ju inte Sam heller) nu vet jag inte hur hur det är utformat hos er, men hos oss har vi prao 2 ggr vecka i 3'an. Jag är hos EFG investment och trivs (Egna kontakter) Sam är väl bra om du vill plugga vidare, men vill man bli mer svensson så välj det. Gillar du att vara kreativ och lära dig annat än histioria B och Matte B så välj handel. ( Valde Mab ändå jag) Har ni några frågor så ställ dem i GB'n [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Malung skid/snowboard gymnasie 08
Tillbaka
Topp