Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Mammut - Element Barryvox
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 910165" data-attributes="member: 47541"><p>Precis som Gazza1 skriver, Pulsen alla coola funktioner är för avancerade för 99% alla användare (en högst ovetenskaplig höftning). Det är till och med så att dessa funktioner kan ställa till det i en stressad situation. Därför tycker jag att Element verkar vara en riktigt bra produkt. </p><p></p><p>Jag brukar vara väldigt restriktiv mot nya transceivermodeller, för det mesta så har de en massa barnsjukdomar och tillverkarna behöver både ett och två år på sig att fixa dessa. Nu bygger Element på den gamla Pulse-plattformen och de har egentligen bara skalat av funktioner så det borde inte finnas några utvecklingsbuggar i den.</p><p></p><p>Jag kommer att träffa flera av transceivertillverkarna och deras utvecklingsteam om någon vecka. Då lär jag få en möjlighet att provköra de nya modeller ganska ingående. Återkommer med mina tankar och åsikter efter det.</p><p></p><p>/Mårten</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 910165, member: 47541"] Precis som Gazza1 skriver, Pulsen alla coola funktioner är för avancerade för 99% alla användare (en högst ovetenskaplig höftning). Det är till och med så att dessa funktioner kan ställa till det i en stressad situation. Därför tycker jag att Element verkar vara en riktigt bra produkt. Jag brukar vara väldigt restriktiv mot nya transceivermodeller, för det mesta så har de en massa barnsjukdomar och tillverkarna behöver både ett och två år på sig att fixa dessa. Nu bygger Element på den gamla Pulse-plattformen och de har egentligen bara skalat av funktioner så det borde inte finnas några utvecklingsbuggar i den. Jag kommer att träffa flera av transceivertillverkarna och deras utvecklingsteam om någon vecka. Då lär jag få en möjlighet att provköra de nya modeller ganska ingående. Återkommer med mina tankar och åsikter efter det. /Mårten [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Mammut - Element Barryvox
Tillbaka
Topp