Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Man måste ju komma hem oxå...?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TigerKlas" data-source="post: 42412" data-attributes="member: 29258"><p>Hejhej. Jag undrar ifall det finns några bilburna bummare i Frankrike i trakterna runt Tignes eller Val D, som ska ta sig hemåt Svedala någon gång omkring den 20:e april och har två platser kvar i bilen. </p><p>Isåfall vore det fenomenalt om man kunde hänga med hem.</p><p></p><p>Jag vet att pengarna brukar tryta mot slutet av säsongen och vad vore då bättre än att ha några fler folk att dela soppa-pengarna med.</p><p></p><p>Hör av Er</p><p></p><p>Klas Tigerström, 070-4137237</p><p>tigerklas@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TigerKlas, post: 42412, member: 29258"] Hejhej. Jag undrar ifall det finns några bilburna bummare i Frankrike i trakterna runt Tignes eller Val D, som ska ta sig hemåt Svedala någon gång omkring den 20:e april och har två platser kvar i bilen. Isåfall vore det fenomenalt om man kunde hänga med hem. Jag vet att pengarna brukar tryta mot slutet av säsongen och vad vore då bättre än att ha några fler folk att dela soppa-pengarna med. Hör av Er Klas Tigerström, 070-4137237 tigerklas@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Man måste ju komma hem oxå...?
Tillbaka
Topp