Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Månadens Film ... KOLLA HIT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EmilAlamaa" data-source="post: 510221" data-attributes="member: 77064"><p>Om man hade lagt till en "kategori" under Foto & Video, som heter kanske månadens film, å sen när man går in på den så finns det för varje månad en länk "Januiari, februari, mars.. osvosv. å sen på den månad det är kan man ladda upp en film som ska vara mellan 1-3/4 minuter? och bara park enligt mig. för det är nog mäst aktuellt att göra på en månad och även mäst intresserade. å det kan väl innehålla allt (handrails, annan urbanjib, park, bchopp, ...). Musik är väl inte ett måste? men en fördel gissar jag, blir oftast roligare att titta på då!.. </p><p></p><p>sen ifall det skulle vara möjligt så varför inte ha en med sjukaste trick? det är ju också lite roligt, å mindre avancerat på vissa sätt.. då skulle man ju kunna ha det ist varje vecka, å sen efter hela sesongen så går dem som har vunnit nån vecka till en "final" och freeride röstar fram den som har galnast trick under hela sesongen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EmilAlamaa, post: 510221, member: 77064"] Om man hade lagt till en "kategori" under Foto & Video, som heter kanske månadens film, å sen när man går in på den så finns det för varje månad en länk "Januiari, februari, mars.. osvosv. å sen på den månad det är kan man ladda upp en film som ska vara mellan 1-3/4 minuter? och bara park enligt mig. för det är nog mäst aktuellt att göra på en månad och även mäst intresserade. å det kan väl innehålla allt (handrails, annan urbanjib, park, bchopp, ...). Musik är väl inte ett måste? men en fördel gissar jag, blir oftast roligare att titta på då!.. sen ifall det skulle vara möjligt så varför inte ha en med sjukaste trick? det är ju också lite roligt, å mindre avancerat på vissa sätt.. då skulle man ju kunna ha det ist varje vecka, å sen efter hela sesongen så går dem som har vunnit nån vecka till en "final" och freeride röstar fram den som har galnast trick under hela sesongen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Månadens Film ... KOLLA HIT
Tillbaka
Topp