Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Månadsavgift för säsongs liftkort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 826407" data-attributes="member: 98886"><p>Autogiro betyder att pengarna dras automatiskt.</p><p>Om man får fler kunder så är det inte onödigt arbete.</p><p>Hur många tror du av alla som tar det här kommer inte betala sina räkning när den kommer?</p><p>Finns säkert nån lr några men den siffran hade varit minimal jämfört med alla som hade betalat sin räkning.</p><p></p><p>Sen så tjännar dom vist mer pengar dom får ju iaf första påminnelseavgiften innan den går till inkasso osv.</p><p>Jag kände en hel del folk som ville köpa liftkort när dom kom men dom va tvugna att vänta till slutet av januari lr februar för att köpa det. </p><p>För dom människorna hade säsongen sett bättre ut om detta system hade funnits. Dom för betala exakt lika mycket som alla andra för sitt liftkort men dom får bara åka hälften av tiden så som det ser ut nu. Jag tycker det är fel!</p><p>Vist blir det mer jobb men om det blir mer jobb för dom så måste dom anställa lite mer personal och på så sätt får fler jobb.</p><p>Finns inga förlorare i det här win win win win för alla =P</p><p></p><p>Men om man delar upp 4500 på 5 månader blir det 900 kr i månaden.</p><p>Jag betalar hellre så och super mindre varje månad än att få lägga mer än halva lönen en månad!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 826407, member: 98886"] Autogiro betyder att pengarna dras automatiskt. Om man får fler kunder så är det inte onödigt arbete. Hur många tror du av alla som tar det här kommer inte betala sina räkning när den kommer? Finns säkert nån lr några men den siffran hade varit minimal jämfört med alla som hade betalat sin räkning. Sen så tjännar dom vist mer pengar dom får ju iaf första påminnelseavgiften innan den går till inkasso osv. Jag kände en hel del folk som ville köpa liftkort när dom kom men dom va tvugna att vänta till slutet av januari lr februar för att köpa det. För dom människorna hade säsongen sett bättre ut om detta system hade funnits. Dom för betala exakt lika mycket som alla andra för sitt liftkort men dom får bara åka hälften av tiden så som det ser ut nu. Jag tycker det är fel! Vist blir det mer jobb men om det blir mer jobb för dom så måste dom anställa lite mer personal och på så sätt får fler jobb. Finns inga förlorare i det här win win win win för alla =P Men om man delar upp 4500 på 5 månader blir det 900 kr i månaden. Jag betalar hellre så och super mindre varje månad än att få lägga mer än halva lönen en månad! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Månadsavgift för säsongs liftkort
Tillbaka
Topp