Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Månadsbudget.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChickenSalad" data-source="post: 100025" data-attributes="member: 14248"><p>Tjofadderittan!</p><p></p><p>Jag kikade över ekonomin idag, drar ner till cham den 3e januari.</p><p>Efter några miunters intensiv räkning kom jag fram till att jag kommer att ha ca 4550kr per månad att spendera på mat och nöje, alltså 4550 kr över per månad när alla fasta utgifter är betalade. </p><p></p><p>Räcker detta tror ni? Hur mycket brukar ni bränna per månad när ni säsongar?</p><p></p><p>Jag kan dock skita i att köpa en kamera, om jag gör det så kommer jag att 6175kr att rör mig med per månad.</p><p></p><p>Nå, kommer jag att överleva min 4a månaders vistelse i cham?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChickenSalad, post: 100025, member: 14248"] Tjofadderittan! Jag kikade över ekonomin idag, drar ner till cham den 3e januari. Efter några miunters intensiv räkning kom jag fram till att jag kommer att ha ca 4550kr per månad att spendera på mat och nöje, alltså 4550 kr över per månad när alla fasta utgifter är betalade. Räcker detta tror ni? Hur mycket brukar ni bränna per månad när ni säsongar? Jag kan dock skita i att köpa en kamera, om jag gör det så kommer jag att 6175kr att rör mig med per månad. Nå, kommer jag att överleva min 4a månaders vistelse i cham? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Månadsbudget.
Tillbaka
Topp