Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mannen, myten, legenden... @La_grave
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1056755" data-attributes="member: 60010"><p>Vad gör du på detta forum i allmänhet och i denna tråd i synnerhet. Detta forum och dess användare är oftast hängivna antingen puder eller park. Visst finns det många som uppskattar att bränna pist och en hel del söndagsturister som frågar om råd men det är en minoritet av er aktiva medlemmarna. Om du vill prata om längdskidåkning eller politik så finns andra forum för det. Om du vill fortsätta ditt bråk med la_grave så rekommenderar jag att ni träffas över ett par öl och kommer ni inte överens så kan ni göra upp det i gränden utanför. Den här tråden handlar om att uppfylla urgammal trolldom för att förgylla allas vår dag med @la_graves åkning. Vill du inte hjälpa till så skulle jag uppskatta om du höll dig från denna tråd...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1056755, member: 60010"] Vad gör du på detta forum i allmänhet och i denna tråd i synnerhet. Detta forum och dess användare är oftast hängivna antingen puder eller park. Visst finns det många som uppskattar att bränna pist och en hel del söndagsturister som frågar om råd men det är en minoritet av er aktiva medlemmarna. Om du vill prata om längdskidåkning eller politik så finns andra forum för det. Om du vill fortsätta ditt bråk med la_grave så rekommenderar jag att ni träffas över ett par öl och kommer ni inte överens så kan ni göra upp det i gränden utanför. Den här tråden handlar om att uppfylla urgammal trolldom för att förgylla allas vår dag med @la_graves åkning. Vill du inte hjälpa till så skulle jag uppskatta om du höll dig från denna tråd... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mannen, myten, legenden... @La_grave
Tillbaka
Topp