Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra 102, M6 Mantra (eller Hendryx 917)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopiNieminen" data-source="post: 1255597" data-attributes="member: 164371"><p>Nya 917 funkar tyvärr inte i offpist nästan alls. Men i pisten slår dem alla andra. Jag ett par nya på 180cm från 2021 och ett par gamla på 186cm från 2012:ish, med en helt annan rockerprofil än de nyare och där med de äldre fungerar bra som AM-skidor. Mantra 102 skulle kunna gå bäst på offpist av dessa, men kunde inte riktig prova dem utanför pisten pga. brist på snö vid testweekend i Åre 2020. M6 har jag inte åkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopiNieminen, post: 1255597, member: 164371"] Nya 917 funkar tyvärr inte i offpist nästan alls. Men i pisten slår dem alla andra. Jag ett par nya på 180cm från 2021 och ett par gamla på 186cm från 2012:ish, med en helt annan rockerprofil än de nyare och där med de äldre fungerar bra som AM-skidor. Mantra 102 skulle kunna gå bäst på offpist av dessa, men kunde inte riktig prova dem utanför pisten pga. brist på snö vid testweekend i Åre 2020. M6 har jag inte åkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra 102, M6 Mantra (eller Hendryx 917)?
Tillbaka
Topp