Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra 102, M6 Mantra (eller Hendryx 917)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="steglund" data-source="post: 1256031" data-attributes="member: 155837"><p>Tack för erbjudandet, men jag tror att jag tackar nej. Fjolårets modell går att få för 350 € + bindning och då behöver ett par skidor som använts i tre säsonger vara väldigt billiga för att jag ska nappa. Dessutom har jag tänkt mig att montera Look Pivot 15 + CAST, men om det råkar vara den lyckliga omständigheten att dina 102:or har Pivot 15 monterade, kan du skicka ett PM. <img class="smilie smilie--emoji" alt="🙂" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" title="Slightly smiling face :slight_smile:" data-shortname=":slight_smile:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="steglund, post: 1256031, member: 155837"] Tack för erbjudandet, men jag tror att jag tackar nej. Fjolårets modell går att få för 350 € + bindning och då behöver ett par skidor som använts i tre säsonger vara väldigt billiga för att jag ska nappa. Dessutom har jag tänkt mig att montera Look Pivot 15 + CAST, men om det råkar vara den lyckliga omständigheten att dina 102:or har Pivot 15 monterade, kan du skicka ett PM. 🙂 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra 102, M6 Mantra (eller Hendryx 917)?
Tillbaka
Topp