Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra 102, M6 Mantra (eller Hendryx 917)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="steglund" data-source="post: 1256095" data-attributes="member: 155837"><p>Attans då! <img class="smilie smilie--emoji" alt="😉" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" title="Winking face :wink:" data-shortname=":wink:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p></p><p>Nej, men jag har bara hört gott om CAST, förutsatt att användaren är beredd att ta lite extra vikt och inte bryr sig så mycket om att bytena ska gå jättesnabbt.</p><p></p><p>Ja, vi släpper det. <img class="smilie smilie--emoji" alt="😏" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60f.png" title="Smirking face :smirk:" data-shortname=":smirk:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p></p><p>De ska naturligtvis inte användas som turskidor primärt. Jag vill bara ha möjligheten, om jag hittar ett läckert åk med 100 meters extra stigning från liften. <img class="smilie smilie--emoji" alt="🙂" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" title="Slightly smiling face :slight_smile:" data-shortname=":slight_smile:" loading="lazy" width="64" height="64" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🙂" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" title="Slightly smiling face :slight_smile:" data-shortname=":slight_smile:" loading="lazy" width="64" height="64" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🙂" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" title="Slightly smiling face :slight_smile:" data-shortname=":slight_smile:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="steglund, post: 1256095, member: 155837"] Attans då! 😉 Nej, men jag har bara hört gott om CAST, förutsatt att användaren är beredd att ta lite extra vikt och inte bryr sig så mycket om att bytena ska gå jättesnabbt. Ja, vi släpper det. 😏 De ska naturligtvis inte användas som turskidor primärt. Jag vill bara ha möjligheten, om jag hittar ett läckert åk med 100 meters extra stigning från liften. 🙂🙂🙂 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra 102, M6 Mantra (eller Hendryx 917)?
Tillbaka
Topp