Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra 102, M6 Mantra (eller Hendryx 917)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1257799" data-attributes="member: 118552"><p>Klickade på länken ovan och fick fram: </p><h3>R99</h3><p>Sale price$699.00 USD</p><p></p><p>Rea iofs men väsenligt billigare än ngn sektskida.</p><p></p><p>Jag har inget emot Hendryx annat än det mkt höga priset. Hade ett par funkar, senaste modellen, "den kanske bästa skidan i hela serien". </p><p></p><p>Det är intressant med medelåldern på Hendryxåkarna, men det har väl med priset att göra. Sen blir det förstås en härlig gemenskap, att veta att man har alldeles speciella skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1257799, member: 118552"] Klickade på länken ovan och fick fram: [HEADING=2]R99[/HEADING] Sale price$699.00 USD Rea iofs men väsenligt billigare än ngn sektskida. Jag har inget emot Hendryx annat än det mkt höga priset. Hade ett par funkar, senaste modellen, "den kanske bästa skidan i hela serien". Det är intressant med medelåldern på Hendryxåkarna, men det har väl med priset att göra. Sen blir det förstås en härlig gemenskap, att veta att man har alldeles speciella skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra 102, M6 Mantra (eller Hendryx 917)?
Tillbaka
Topp